#Duitsland #Katiheck
Een misdaadslachtoffer? Heeft Kati zichzelf 'gedoodverfd'?
Leuke reactie Vin. Ik dacht eerder aan yoga.
Het werkelijke antwoord zal zijn: aanstellerij en de wens om op te vallen. Kati lijkt me nogal met zichzelf bezig te zijn.
Alle artiesten zijn ietwat ego's. De ene wat meer dan de andere.
De gradatie verschilt nogal. Kati verkeert ergens in dce hoogste regionen.
Wou ze zo gaan slapen soms, wel een rare houding hoor.
Geen ontspannende houding alleszins.
Een misdaadslachtoffer? Heeft Kati zichzelf 'gedoodverfd'?
BeantwoordenVerwijderenLeuke reactie Vin. Ik dacht eerder aan yoga.
VerwijderenHet werkelijke antwoord zal zijn: aanstellerij en de wens om op te vallen. Kati lijkt me nogal met zichzelf bezig te zijn.
VerwijderenAlle artiesten zijn ietwat ego's. De ene wat meer dan de andere.
VerwijderenDe gradatie verschilt nogal. Kati verkeert ergens in dce hoogste regionen.
VerwijderenWou ze zo gaan slapen soms, wel een rare houding hoor.
BeantwoordenVerwijderenGeen ontspannende houding alleszins.
Verwijderen