Dr Putti appreciation
#Duitsland #Katiheck
Dit is wel zéer apart. Maar dat kan ik wel waarderen. Ja, hier heb ik wel 'appreciation' voor. 'Raar is leuk, gewoon dat is zo saai', zong het Klein Orkest ooit. En ze hadden gelijk.
Zoiets ga je ook langer onthouden.
Dit is inderdaad tamelijk onvergetelijk. ツ
Jij zou er ook mooi mee staan.
Ga je gang. Zet me er maar in.
Heel apart, haar haar zit goed in de war.
Ze zal bij een aparte kapper geweest zijn.
Dit is wel zéer apart. Maar dat kan ik wel waarderen. Ja, hier heb ik wel 'appreciation' voor. 'Raar is leuk, gewoon dat is zo saai', zong het Klein Orkest ooit. En ze hadden gelijk.
BeantwoordenVerwijderenZoiets ga je ook langer onthouden.
VerwijderenDit is inderdaad tamelijk onvergetelijk. ツ
VerwijderenJij zou er ook mooi mee staan.
VerwijderenGa je gang. Zet me er maar in.
VerwijderenHeel apart, haar haar zit goed in de war.
BeantwoordenVerwijderenZe zal bij een aparte kapper geweest zijn.
Verwijderen