#Verenigdestaten
Jammer je hoort niet wat ze speelt.
Heel jammer.
Wat ze speelt? Dit schilderij is impressionistisch. Ze zal dus wel Ravel spelen, of Satie.
Klopt Satie is een voorloper van het impressionisme in de muziek.
Jammer je hoort niet wat ze speelt.
BeantwoordenVerwijderenHeel jammer.
VerwijderenWat ze speelt? Dit schilderij is impressionistisch. Ze zal dus wel Ravel spelen, of Satie.
BeantwoordenVerwijderenKlopt Satie is een voorloper van het impressionisme in de muziek.
Verwijderen