Simon and Garfunkel Bridge over troubled Water 1970





#Video's

Reacties

  1. De elpee met dezelfde titel was een van de weinige goede platen die mijn ouders hadden. Ze draaiden hem vaak als er 's avonds visite was. Ik kon er als kind niet van genieten, want de herrie van het bezoek hield me wakker. Maar ook toen al vond ik de nummers mooi. Dat doe ik nog steeds. 'Bridge over troubled water' is een zeer goed album vol met juweeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die elpee hadden wij thuis ook. Met vele zeer goede liedjes op. Een zeer goed duo die veel indruk maakten.

      Verwijderen
  2. Heel mooi nummer van deze twee mannen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts