1.Wat is het verschil tussen mannen en fruit?
-Fruit wordt rijp.
2.-Meester: Wat is 2 en 4? En 24 en 48?
-Piet: NOS 1, NOS 2, VRT en Eurosport.
Fruit wordt inderdaad rijp, mannen meestal niet.
Zo gaat dat Annemie.
Wordt dat bij jullie zo gezegd? Niet 2 plus 4, zoals bij ons?
In Vlaanderen wordt ook plus gezegd. In de mop is het anders: 2 is de helft van 4 en 24 is de helft van 48. Het is niet erg duidelijk voorgesteld.
Die helften doen er in de mop niet toe, lijkt mij. De grap is geheel duidelijk, het gaat om kanaalnummers. Al lijkt de nummering me ietwat vreemd. VRT op 24? NPO 1 op 2?
Fruit wordt inderdaad rijp, mannen meestal niet.
BeantwoordenVerwijderenZo gaat dat Annemie.
VerwijderenWordt dat bij jullie zo gezegd? Niet 2 plus 4, zoals bij ons?
BeantwoordenVerwijderenIn Vlaanderen wordt ook plus gezegd. In de mop is het anders: 2 is de helft van 4 en 24 is de helft van 48. Het is niet erg duidelijk voorgesteld.
VerwijderenDie helften doen er in de mop niet toe, lijkt mij. De grap is geheel duidelijk, het gaat om kanaalnummers. Al lijkt de nummering me ietwat vreemd. VRT op 24? NPO 1 op 2?
Verwijderen