Een beek in het bos.
#Polen
Heel mooi geschilderd.
Met hier en daar nog wat sneeuw.
Ruszczyc is werkelijk een heel bijzondere schilder. Ik heb nooit eerder zulk werk als dit gezien. Ik vind het niet alleen bijzonder, maar ook erg mooi. Dit is olieverf, neem ik aan?
Een beek in een bos. Zo normaal, en toch zo weinig geschilderd. Ik veronderstel ook dat het olieverf is.
Er zullen heel wat bosbeken geschilderd zijn, in de loop der eeuwen. Maar niet op deze zeer originele manier!
Heel mooi geschilderd.
BeantwoordenVerwijderenMet hier en daar nog wat sneeuw.
VerwijderenRuszczyc is werkelijk een heel bijzondere schilder. Ik heb nooit eerder zulk werk als dit gezien. Ik vind het niet alleen bijzonder, maar ook erg mooi. Dit is olieverf, neem ik aan?
BeantwoordenVerwijderenEen beek in een bos. Zo normaal, en toch zo weinig geschilderd. Ik veronderstel ook dat het olieverf is.
VerwijderenEr zullen heel wat bosbeken geschilderd zijn, in de loop der eeuwen. Maar niet op deze zeer originele manier!
Verwijderen