Ferdynand Ruszczyc 1870 1936 Polen

Een beek in het bos.


#Polen

Reacties

  1. Ruszczyc is werkelijk een heel bijzondere schilder. Ik heb nooit eerder zulk werk als dit gezien. Ik vind het niet alleen bijzonder, maar ook erg mooi. Dit is olieverf, neem ik aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een beek in een bos. Zo normaal, en toch zo weinig geschilderd. Ik veronderstel ook dat het olieverf is.

      Verwijderen
    2. Er zullen heel wat bosbeken geschilderd zijn, in de loop der eeuwen. Maar niet op deze zeer originele manier!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts