Mop van de dag Maandag 30 maart 2026
1.Een man is overleden.
-Priester: Alles wat de man bezit heeft hij nagelaten aan het weeshuis.
-Hoofd weeshuis: En is het veel?
-Priester: 7 kinderen.
2.Twee studievrienden komen na 20 jaar mekaar tegen. De ene ziet er verschrikkelijk uit, maar rijdt in een Ferrari.
-Amai, wat een mooie wagen. Wat doe je nu zoal in het leven?
-Ik drink 6 flessen wijn per dag.
-En hoe kom je aan die mooie wagen?
-Ik heb vorige week mijn leeggoed binnengebracht.
#Mopvandedag


7 kinderen die naar een weeshuis gaan, zielig.
BeantwoordenVerwijderenDat is echt triestig. Geen leuke grap.
VerwijderenIk moet, zo lees ik, van dranksoort gaan wisselen. Op mijn lege kruiken kruidenbitter zit verdorie geen statiegeld.
BeantwoordenVerwijderenGoed idee Vin. Waarom geen Nederlandse Biologische wijn? https://www.nederlandsestreekwijnen.nl/a-69242702/biologische-vegan-wijn/welgelegen-lentedauw-blanc-de-noir-2024/
VerwijderenOok op wijnflessen zit geen statiegeld. Op welke drankflessen eigenlijk wel? Ja, op bierflesjes, maar ik drink geen paardepis.
Verwijderen14 staties en toch geen statiegeld. Dat zou niet mogen.
VerwijderenDat men kinderen in een weeshuis achterlaat is geen goede mop. En alleen bij Retour de France heb je statiegeld op de fles. Zal hij die soms veel drinken?
BeantwoordenVerwijderen